Kategorije
 
 
 
Limited Special
Popust 10 % na vse s kodo BALABIM10
Akcija bo trajala le še:
 
 
 
 
 

I. Uvodne določbe

1. Podatke o prodajalcu: Ascona Trading s.r.o. s sedežem Radlinského 972/3, 05201 Spišská Nová Ves, SK, matična številka: 50011146, TIN: 2120140066, ŠTEVILKA DDV: SK2120140066, registrirana v komercialnem registru okrožnega sodišča v Košicah I, oddelek: Ltd., Vstavi številko: 37990/v (v nadaljnjem besedilu"prodajalec").

2. Kontaktni podatki prodajalca:
• e-pošta: info@www.balabim.si
• telefon: +386 38283742

3. Ti pogoji urejajo vzajemne pravice in obveznosti med prodajalcem in fizično osebo, ki sklene nabavno pogodbo (v nadaljevanju "kupec")prek spletnega vmesnika na spletni strani, ki je na voljo na spletni strani www.www.balabim.si (v nadaljevanju"Spletna trgovina").

4. Določbe pogojev poslovanja so sestavni del prodajne pogodbe. Različne ureditve prodajne pogodbe imajo prednost pred določbami teh pogojev.

5. Ti pogoji in prodajne pogodbe so sklenjeni v slovenskem jeziku.

6. Ti splošni pogoji (v nadaljevanju"pogoji") so v skladu z določbami zakona št. 40/1964 Act. Civilni zakonik, kakor je bil spremenjen (v nadaljevanju"civilni zakonik"),Act št. 250/2007 Z. varstvo potrošnikov in sprememba prava slovaškega državnega sveta Št. 372/1990 Coll. o kršitvah, kakor je bila spremenjena (v nadaljnjem besedilu: samo "zakon o varstvu potrošnikov"),Act št. 102/2014 Z. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene zunaj prostorov prodajalca, in o spremembi nekaterih zakonov (v nadaljevanju "zakon ovarstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo").


II. Blago in cene

1. Informacije o blagu, okvirnen datumu dostave, vključno s ceno posameznega blaga in njegovimi glavnimi značilnostmi, so podani za vsako postavko v katalogu spletne trgovine. 

2. Cene blaga so označene, vključno z davkom na dodano vrednost, vsemi povezanimi pristojbinami in stroški vračila blaga, če jih po pošti ni mogoče vrniti. Cene blaga ostajajo veljavne za obdobje, za katero so prikazane v spletni trgovini. 

3. Vse predstavitve blaga, dane v katalog spletne trgovine, so informativne narave in prodajalec ni dolžan skleniti prodajne pogodbe za to blago.

4. Informacije o stroških, povezanih z embalažo in dostavo blaga, so objavljene v spletni trgovini. 

5. Vsak popust na nakupno ceno blaga ni mogoče kombinirati med seboj, razen če se prodajalec ali prodajalec ne dogovorita drugače.


III. Način sklenitve prodajne pogodbe

1. Naročilo blaga se lahko opravi (I) prek vašega uporabniškega računa po predhodni registraciji v spletni trgovini ali (II) z izpolnitvijo naročilnice brez registracije.

2. Pred pošiljanjem naročila kupec lahko preveri in spremeni podatke, ki jih je vnesel v naročilo. Naročilo pošlje kupec prodajalcu tako, da klikne gumb Pošlji naročilo. Podatki, navedeni v naročilu, se štejejo za pravilne s strani prodajalca. Pogoj veljavnosti odredbe je dokončanje vseh obveznih podatkov v naročilnico in potrditev kupca, da je postal seznanjen s temi pogoji in določili.

3. Po prejemu naročila prodajalec pošlje kupcu potrdilo o prejemu naročila na e-poštni naslov, ki ga je kupec vnesel ob naročilu. To potrdilo se šteje za sklenitev pogodbe. Trenutni pogoji poslovanja prodajalca so priloženi potrdilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena s potrditvijo naročila prodajalcem na e-poštni naslov kupca. Vsa naročila, ki jih prejme prodajalec, so zavezujoča.

4. Kupec ima pravico preklicati naročilo brez navedbe razloga kadarkoli pred odpremo blaga po elektronski pošti ali telefonu. Kupec mora v obvestilu o preklicu naročila navesti številko naročila, ime, e-poštni naslov in opis naročenega blaga.

5. Če prodajalec ne more izpolniti ene od zahtev, določenih v naročilu, bo kupcu poslal na e-poštni naslov spremenjeno ponudbo. Spremenjena ponudba se šteje za nov osnutek kupoprodajne pogodbe, v takem primeru pa je pogodba o nakupu sklenjena s potrditvijo kupca o sprejemu ponudbe prodajalca na e-poštni naslov naveden v teh pogojih poslovanja.

6. V primeru očitne tehnične napake prodajalca pri ceni blaga v spletni trgovini ali med naročilom, prodajalec ni dolžan dostaviti blaga kupcu v tej očitno napačni ceni. Prodajalec obvesti kupca o napaki brez nepotrebnega odlašanja in pošlje kupcu spremenjeno ponudbo na e-poštni naslov. Spremenjena ponudba se šteje kot nov predlog za kupoprodajno pogodbo in v tem primeru se pogodba sklene s potrdilom o prejemu s strani kupca na e-poštni naslov prodajalca.

7. Stroške, ki jih ima kupec pri uporabi komunikacijskih sredstev na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev) krije kupec sam. Ti stroški se ne razlikujejo od osnovne stopnje.


IV. Uporabniški račun

1. Vsak kupec na podlagi registracije v spletni trgovini lahko dostopa do svojega uporabniškega računa ("uporabniški račun"). S svojim uporabniškim računom kupec lahko naroči blago. Kupec lahko naroči blago tudi brez registracije, razen če so proizvodi, pri katerih je registracija potrebna za zaščito mladoletnikov.

2. Pri registraciji v uporabniški račun in pri naročanju blaga je kupec dolžan zagotoviti vse podatke pravilno in po resnici. Podatke, vsebovane v uporabniškem računu, mora kupec posodobiti, če pride do njihove spremembe. Podatki, ki jih kupec zagotovi v uporabniškem računu in pri naročanju blaga, se štejejo za pravilne s strani prodajalca.

3. Dostop do uporabniškega računa je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan hraniti zaupne informacije v zvezi z informacijami, potrebnimi za dostop do svojega računa. Prodajalec ni odgovoren za nobeno zlorabo uporabniškega računa s strani tretjih oseb.

4. Kupec ne more dovoliti uporabe računa tretjim osebam.

5. Prodajalec lahko prekliče uporabniški račun, še posebej, če kupec ne uporablja svojega uporabniškega računa za daljši čas, ali če kupec krši svoje obveznosti iz Pogodbe o nakupu ali teh pogojev.

6. Kupec priznava, da uporabniški račun morda ni na voljo neprekinjeno, zlasti v zvezi s potrebnim vzdrževanjem strojne in programske opreme prodajalca ali tretjih oseb.


V. Nakupna cena in dobavni pogoji

1. Vrednost blaga in morebitne stroške povezane z dostavo blaga po kupoprodajni pogodbi lahko kupec plača z gotovino, z darilnim bonom, s plačilom odkupnine ob dostavi, s plačilom odkupnine na pošti, z brezgotovinskim nakazilom na račun prodajalca ali s kartico preko spletnega plačilnega prehoda.

2. Kupec je skupaj z nakupno ceno dolžan prodajalcu povrniti stroške, povezane z embalažo in dostavo blaga v dogovorjenem znesku. Če ni izrecno navedeno drugače, se nakupna cena razume tudi kot strošek dostave blaga.

3. V primeru gotovinskega plačila se nakupna cena plača ob prejemu blaga. V primeru negotovinskega plačila se nakupna cena plača v roku 7 dni od sklenitve nakupne pogodbe. V primeru plačila prek plačilnega prehoda kupec upošteva navodila ustreznega ponudnika elektronskega plačevanja. V primeru negotovinskega plačila je obveznost kupca, da plača nakupno ceno, izpolnjena v trenutku, ko je zadevni znesek nakazan na bančni račun prodajalca. 

4. V primeru plačila z darilnim bonom se znesek za plačilo zniža za vrednost darilnega bona. Pogoji unovčitve darilnega bona: 
• darilni bon lahko unovčite samo enkrat pri nakupu v spletni trgovini balabim.si,
• veljavnost bona je 1 leto od njegovega nakupa; po poteku tega časa darilni bon izgubi svojo veljavnost,
• vrednost bona je navedena na vsakem bonu vključno z DDV,
• če je skupna vrednost blaga višja od vrednosti bona, kupec mora doplačati razliko vrednosti, 
• če je skupna vrednost blaga nižja od vrednosti bona, razlika vrednosti se ne vrne,
• bon lahko unovčite samo enkrat pri enem nakupu,
• za eno naročilo lahko unovčite samo en bon,
• bona ni mogoče zamenjati za gotovino,
• v primeru vračila ali reklamacije blaga, ki je bilo plačano z darilnim bonom, kupec prejme vračilo zneska v obliki nadomestnega darilnega bona, 
• po uporabi kode za plačilo nakupa na balabim.si bon izgubi veljavnost,
• z nakupom bona soglašate z njegovo uporabo v smislu navedenih pogojev. 

5. Blago kupcu dostavimo na naslov, ki ga kupec navede v naročilu. Prodajalec bo blago kupcu dostavil v najkrajšem možnem času po prejemu elektronskega obrazca z naročilom v roku dostave, navedeni na prodajalčevi spletni strani, vendar najkasneje v roku 30 koledarskih dni. 

6. V primeru, da prodajalec ne more dostaviti kupcu vse naročeno blago v dogovorjenem roku, obvesti kupca o tem primeru čim prej in ga obvesti o pričakovanem datumu dostave naročenega blaga ali predlaga dostavo nadomestnega blaga. Če kupec naroči blago nestandardnih dimenzij ali blaga, ki je težji od 30 kg, se prodajalec pogaja o plačilnih in dobavnih pogojih s stranko posamično.

7. Stroški dostave blaga glede na način pošiljanja in prejem blaga so določeni v naročilu kupca in v potrditvi naročila s strani prodajalca. Če je način prevoza dogovorjen na podlagi posebne zahteve kupca, kupec nosi tveganje in vse dodatne stroške, povezane s tem načinom prevoza.

8. Če je prodajalec dolžan v skladu z kupoprodajno pogodbo za dostavo blaga na kraj, ki ga kupec navedel v naročilu, kupec je dolžan prevzeti blago ob dobavi. V primeru, da je zaradi razlogov na kupčevi strani treba blago večkrat dostaviti ali dostaviti na drug način, kot je naveden v nalogu, je kupec dolžan plačevati stroške, povezane s ponovno dostavo blaga, ali stroški, povezanimi z drugimi načini dostave.

9. Ob prevzemu blaga kupcem priporočamo, da preverijo, če embalaža blaga ni poškodovana. V primeru poškodbe embalaže, ki kaže na nepooblaščen vstop v pošiljko, kupec ima pravico ne prevzeti pošiljko od prevoznika.

10. Prodajalec bo kupcu izdal davčni dokument. Davčni dokument je priložen dobavljenega blaga in služi kot potrdilo o jamstvu.

11. Kupec pridobi lastništvo nad blagom tako, da plača celotno nakupno ceno za blago, vključno s stroški dostave, ampak najprej prevzame blago. Odgovornost za nenamerno uničenje, škodo ali izgubo blaga preide na kupca v trenutku, ko je blago prevzel ali v času, ko je kupec dolžan prevzeti blago, vendar tega ni storil v nasprotju s pogodbo o nakupu.


VI. Vračilo blaga in odstopanje od pogodbe.

1. Kupec, ki je sklenil kupoprodajno pogodbo zunaj svojega podjetja kot potrošnik, ima pravico odstopiti od prodajne pogodbe. 

2. Če je kupoprodajna pogodba sklenjena na daljavo (prek spletne trgovine) ali zunaj prostorov prodajalca, in hkrati, če je prodajalec kupcu pravočasno in pravilno zagotovil informacije o pravici do odstopa od pogodbe, o pogojih, roku in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe o nakupu, vključno z obliko odstopa od nakupne pogodbe (v skladu z odstavkom 3 (1) obvestila. V 1000 (1) se (h) zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo) in ob izpolnjevanju zahtevanih zakonskih dejstev ima kupec pravico na podlagi zakona o varstvu potrošnikov, da odstopi od nakupne pogodbe brez kakršnega koli razloga in brez kakršnih koli kazni.

3. Rok za odstop od pogodbe traja 30 dni:
• čas prejema dostavljenega blaga, če je predmet pogodbe naročeno blago, ki se dobavi ločeno,
• trenutka sprejetja zadnjega dela ali zadnjega kosa, če je za več vrst blaga ali dobavo več delov predmet prodajne pogodbe,
• čas, ko se prevzame prvo dobavljeno blago, če je predmet pogodbe blago, dobavljeno v določenem obdobju.

4. Kupec upošteva in se strinja, da v skladu z odstavkom 7 (1) zakonika o DDV kupec upošteva in se strinja, da v skladu z odstavkom 7 (1) Akta Direktive 2000/12/ES kupec v skladu z odstavkom 7 Člen 6 (6) zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo med drugim ne sme odstopiti od kupoprodajne pogodbe:
• opravljanje storitve, če se je njena določba začela z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik navedel, da je bil ustrezno obveščen, da ob odobritvi tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe po popolni storitvi in če je bila storitev v celoti zagotovljena,
• prodajo blaga, izdelanega v skladu s posebnimi zahtevami potrošnika, ali blaga, ki je namenjeno posebej enemu potrošniku,
• prodajo blaga, ki je predmet hitrega zmanjšanja kakovosti ali uničenja,
• prodajo blaga, zajetega z zaščitno embalažo, ki ni primerna za vračanje zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov in katerih zaščitna embalaža je po dobavi poškodovan,
• prodajo alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, katerih dobava se lahko izvede ne prej kot 30 dni, njihova cena pa je odvisna od gibanja cen na trgu, ki jih • prodajalec ne more vplivati,
• prodaja fonogramov, video posnetkov, fonogramov, knjig ali računalniške programske opreme, ki se prodajajo v zaščitnem paketu, če je potrošnik embalažo razpakiral.

5. Za izpolnitev odstopnega roka mora kupec poslati nedvoumno izjavo, v kateri navede svojo pripravljenost, da odstopi od kupoprodajne pogodbe v določenem roku iz odstavka 1. Člena 13 (3) tega člena. 

6. Za odstop od pogodbe kupec lahko uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki jo je predložil prodajalec. Odstop od pogodbe bo kupec poslal na e-mail ali naslov dostave prodajalca, določene v teh pogojih. Prodajalec mora kupcu potrditi, da takoj prejme obrazec.

7. Kupec, ki odstopa od pogodbe, je dolžan vrniti blago prodajalcu v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kupec plača stroške vračila blaga prodajalcu, tudi če blaga ni mogoče vrniti po pošti zaradi svoje narave. 

8. Če kupec odstopi od pogodbe, ga prodajalec brez odlašanja vrne, vendar najkasneje v 14 dneh po odstopanju od pogodbe, vse gotovino, vključno s stroški dostave, prejete od njega, na enak način, razen če se kupec in prodajalec dogovorita drugače. Prodajalec kupcu povrne denar, ki ga prejmejo na drug način, samo če se kupec strinja in ne plača dodatnih stroškov.

9. Če je kupec izbral način dostave, ki ni najcenejša metoda dostave, ki jo ponuja prodajalec, prodajalec povrne kupcu za stroške dostave blaga, ki ustreza najcenejši način ponujene dostave.

10. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec ni dolžan vrniti denar kupcu, preden kupec odda blago prodajalcu ali dokaže, da je poslal blago.

11. Če je mogoče, kupec mora prodajalcu vrniti blago čim manj poškodovano, uporabljeno in umazano ter po možnosti v originalni embalaži. Potrošnik je odgovorni za zmanjšanje vrednosti blaga, če z blagom obravnaval drugače, kot je potrebno, in je zmanjšanje vrednosti blaga nastalo kot posledica takšnega ravnanja.

12. Prodajalec ima pravico, da odstopi od pogodbe zaradi prodaje blaga, nerazpoložljivosti blaga ali ko proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga preneha s proizvodnjo ali uvozom blaga. Prodajalec mora kupca takoj obvestiti prek e-poštnega sporočila, navedenega v nalogu, in v 14 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe o nakupu vrniti vsa sredstva, vključno s stroški dostave, prejetimi od njega na podlagi pogodbe, na enak način ali na način, ki ga določi kupec.


VII. Pritožbeni postopek (pravice do pomanjkljive izvedbe)

1. Prodajalec je odgovoren, da blago pri prevzemu ni poškodovano. Zlasti prodajalec je odgovoren, da v času, ko je kupec prevzel blago:
• ima blago značilnosti, dogovorjeni med strankami, kot jih je prodajalec ali proizvajalec opisal ali pričakoval, glede na naravo blaga in na podlagi oglasov, ki jih izvajajo,
• je blago primerno za namen, ki ga prodajalec navaja ali za katerega se blago iste vrste običajno uporablja za njihovo uporabo,
• blago ustreza kakovosti ali zasnovi dogovorjenega vzorca, če je kakovost ali zasnova določena v skladu z dogovorjenim vzorcem ali matrico,
• je blago v ustrezni količini, stopnji ali teži;
• blaga v skladu z zahtevami zakonodaje.

2. Kupec si lahko uveljavi pravico iz poškodbe, katera se pojavila na potrošniškem blagu v roku štiriindvajset mesecov po prevzetju blaga.

3. Če je prodano blago, njihova embalaža, navodila, priložena blagu ali oglaševanju v skladu z drugo zakonodajo, označena z obdobjem, za katerega se blago lahko uporabi, se uporabljajo določbe o zagotavljanju kakovosti. Prodajalec se zavezuje, da zagotovi, da je blago primerno za uporabo za običajni namen za določeno časovno obdobje in da ohrani svoje lastnosti. Če se kupec pravilno pritožil prodajalcu, ni rok za uveljavljanje pravic iz pomanjkljive izvedbe ali garancijskega obdobja, za katerega kupec ne more uporabiti poškodovano blago.

4. Določbe iz prejšnjega odstavka pogojev poslovanja se ne uporabljajo za blago, ki se prodaja po nižji ceni za napako, za katero je bila dogovorjena nižja cena, za nošenje in trganje blaga, ki je posledica njihove običajne uporabe, do blaga, uporabljenega za okvare, ki ustreza stopnji uporabe, ali obrabe, da je blago imelo, ko jih je prevzel kupec, ali, če je to posledica narave blaga. Pravica iz napačnega poslovanja ne pripada kupcu, če je vedel, preden ko prevzel blago, da je blago imelo napake ali če je kupec sam povzročil napako.

5. V primeru poškodbe kupec lahko predloži zahtevek prodajalcu in zahteva zamenjavo za novo blago, popravilo blaga, razumen popust na nakupno ceno ali odstopi od pogodbe.

6. Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe, če ima blago bistveno napako, če ne more pravilno uporabiti postavke zaradi ponavljajočih se napak ali napak po popravilu ali v primeru večjega števila napak blaga.

7. Gre za kršitev prodajne pogodbe, ki jo je stranka, ki krši pogodbo, že poznala ali pa mora ob sklenitvi pogodbe vedeti, da druga stranka ne bi sklenila pogodbe, če bi predvidela kršitev.

8. Pri poškodbi, ki pomeni nematerialno kršitev pogodbe (ne glede na napako, ki je odstranljiva ali ne), je kupec upravičen do popravljenja poškodbe ali razumnega popusta iz nakupne cene.

9. Če je po popravku večkrat prišlo do odstranljive napake (običajno tretji očitek za isto napako ali četrto zaradi različnih okvar) ali če ima blago večje število napak (običajno vsaj tri napake hkrati), ima kupec pravico, da uporabi zahtevo za popust od nakupne cene, zamenjave blaga ali odstopa od pogodbe.

10. Pri zahtevku je kupec dolžan obvestiti prodajalca o pravici, ki jo je izbral. Spreminjanje izbire brez soglasja prodajalca je mogoče le, če je kupec zahteval napako popravila, ki se izkaže za neizbrisno. Če kupec ne izbere svoje pravice do kršitve pogodbe pravočasno, ima enake pravice kot za manjšo kršitev pogodbe.

11. Če popravilo ali zamenjava blaga ni mogoča, lahko kupec ob odvzemu zahteva celotno vračilo nakupne cene.

12. Če prodajalec dokaže, da je kupec vedel ali povzročil blago pred prevzetjem, prodajalec ni dolžan izpolniti zahteve kupca.

13. Kupec ne more zahtevati diskontirane blaga zaradi razloga, zaradi katerega se blago diskontira.

14. Prodajalec je dolžan sprejeti zahtevek v kateri koli ustanovi, v kateri je mogoče sprejeti pritožbo, po možnosti na kraju ali v poslovnem kraju. Prodajalec je dolžan kupcu izdati pisno potrdilo o tem, kdaj je kupec uveljavil pravico, kakšna je vsebina zahtevka in kakšen način ravnanja z zahtevkom kupec zahteva, kot tudi potrditev datuma in način obravnave terjatev, vključno s potrditvijo izvršitve popravka in trajanje pritožbe, ali pisno utemeljitev za zavrnitev zahtevka.

15. Prodajalec ali njegov pooblaščeni delavec bo o reklamaciji odločil takoj, v zapletenih primerih pa v treh delovnih dneh. To obdobje ne vključuje časa, ki ustreza vrsti izdelka ali storitve, potrebne za strokovno oceno napake. Prodajalec je dolžan reklamacijo obravnavati najkasneje v 30 dneh od zahtevka. Rok za rešitev reklamacije začne teči naslednji dan, ki sledi dnevu vložitve reklamacije. Po preteku tega obdobja se šteje za bistveno kršitev pogodbe in kupec ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe. Za trenutek reklamacije se šteje trenutek, ko se bo volja kupca izrazila (uveljavljanje pravice do nepravilne izvedbe) prodajalcu.

16. Prodajalec v pisni obliki kupca obvesti o izidu zahtevka.

17. Pravica iz napačne izvedbe ne pripada kupcu, če je kupec vedel, preden prevzame blago, da je bilo okvarjeno ali če je kupec povzročil napako sam.

18. V primeru legitimnega zahtevka ima kupec pravico do povračila stroškov, nastalih v zvezi z zahtevkom. To pravico lahko kupec s prodajalcem izvrši v enem mesecu po izteku garancijskega roka, sicer ga sodišče ne mora odobriti.

19. Kupec ima izbiro načina pritožbe.


VIII. Osebni podatki

1. Vse informacije, ki jih posredujete v našem sodelovanju, so zaupne in bodo obravnavane na ta način. Če nam ne daste pisno soglasje, ne bomo uporabili podatkov o vas, razen za namen izpolnitve pogodbe, z izjemo e-poštnega naslova, na kateri vam lahko pošljemo poslovna sporočila, saj je ta postopek določen z zakonom, če ga ne zavrnete. Ta obvestila se lahko nanašajo le na podobno ali povezano blago in se lahko kadar koli odnaročijo na preprost način (s pošiljanjem pisma, elektronske pošte ali s klikom na povezavo v komercialnem obvestilu). V ta namen se elektronski naslov hrani tri leta od sklenitve zadnje pogodbe med strankama.

2. Podrobnejše informacije o zasebnosti najdete v PRAVILNIKU o zasebnosti tukaj.


IX. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

1. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov kupoprodajne pogodbe skrbi Slovaška trgovinska inšpekcija, s sedežem v P.O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetni naslov: https://www.soi.sk/sk. Spletna platforma za reševanje sporov, ki se nahaja na http://ec.europa.eu/consumers/odr, se lahko uporabi za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem iz kupoprodajne pogodbe.

2. Evropski potrošniški center Slovaška republika s sedežem Mlynske Nivy 44/A 827 15, Bratislava 212 Slovaška republika, internetni naslov: https://esc-sr.sk/ je kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. aprila 2013 o določitvi splošnih pravil za uporabo Uredbe Sveta (ES) št. 1255/1999 glede uporabe aktivnih tretjih držav in evropskih proizvodov [1]. Uredba (ES) št. 2006/2004 in Direktiva 2009/22/ES (Uredba o reševanju potrošniških sporov na spletu) dopolnjuje 2013 Uredba o reševanju potrošniških sporov.

3. Prodajalec ima pravico prodati blago na podlagi poslovne avtorizacije. Nadzor trgovine se izvaja v okviru svoje pristojnosti pristojnega trgovinskega organa. Slovaški trgovinski pregled v določeni meri nadzoruje, med drugim, skladnost z zakonom o varstvu potrošnikov in zakonom o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.


X. Končne določbe 

1. Če označite polje pred pošiljanjem naročila, kupec potrdi, da je prebral, razumel in v celoti soglaša s temi splošnimi pogoji poslovanja.

2. Pogodbenici lahko po elektronski pošti dostavijo vso pisno korespondenco drug drugemu.

3. Kupec dostavi korespondenco prodajalcu na e-poštni naslov, določen v teh pogojih o poslovanju. Prodajalec dostavi korespondenco kupcu na e-poštni naslov, določen v svojem računu ali naročilu kupca. 

4. Vsi sporazumi med prodajalcem in kupcem ureja pravo Slovaške republike. Če razmerje, ki ga določa kupoprodajna pogodba, vsebuje mednarodni element, se stranke pogajajo o tem, da razmerje ureja pravo Slovaške republike. To ne posega v pravice potrošnikov po splošno zavezujoči zakonodaji.

5. Prodajalec ne zavezuje nobenih kodeksov ravnanja v smislu člena 3 (1) Kodeksa ravnanja v razmerju do kupca. V 1000 (1) se (n) zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.

6. Vse pravice do spletne strani prodajalca, zlasti avtorske pravice do vsebine, vključno s postavitvijo spletne strani, fotografij, filmov, grafike, blagovnih znamk, logotipov in drugih vsebin in elementov, pripadajo prodajalcu. Prepovedano je kopirati, spreminjati ali kako drugače uporabljati spletno stran ali katerikoli del tega brez soglasja prodajalca.

7. Prodajalec ni odgovoren za napake, ki nastanejo zaradi vmešavanja tretjih oseb v spletno trgovino ali zaradi njegove uporabe v nasprotju z njeno označbo. Kupec pri uporabi spletne trgovine ne sme uporabljati postopkov, ki bi lahko negativno vplivali na njegovo delovanje, in ne sme opravljati nobene dejavnosti, ki bi mu ali tretjim osebam lahko omogočila nezakonito poseganje ali neupravičeno uporabo programske opreme ali drugih sestavnih delov, ki sestavljajo spletno trgovino ali njihove dele ali programsko opremo, tako da bi posegali v njen namen.

8. Kupoprodajna pogodba, vključno s pogoji, je v elektronski obliki arhivirana s strani prodajalca in ni dostopna.

9. Prodajalec lahko spremeni pogoje. Ta določba ne posega v pravice in obveznosti, ki izhajajo iz obdobja uporabe prejšnje različice pogojev.


Ti pogoji poslovanja začnejo veljati 01.01.2022.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica