Kategorije
 
 
 
Limited Special
 
 
 
 
 

Ste prejeli poškodovano blago? O tem nas čim prej obvestite po e-pošti ali telefonu. Zadostuje, da poškodbo dokumentirate s fotografijo. Reklamacijo bomo rešili z zamenjavo, pošiljanjem novega blaga ali vračilom denarja na vaš bančni račun. Če gre za nepravilno delovanje izdelka ali drugo napako, se obrnite na nas in vaš primer bomo reševali individualno. Napako ustrezno opišite v e-poštnem sporočilu ali nas obvestite po telefonu, nato vas bomo obvestili o načinu reševanja reklamacije.


Služba za pomoč strankam

Telefon: +386 38 283 742
E-naslov: info@balabim.si
Kontaktni obrazec


Če se vseeno odločite, da boste blago vrnili in nam ga poslali, ga skupaj z izpolnjenim obrazcem za reklamacijo in potrdilom o plačilu pošljite na naslednji naslov:

A. Pušaver - EXPANDECO - BALABIM
Šarhova ulica 35
2331 Pragersko

Obrazec za reklamacijo (priložite ga k paketu).


Pritožbeni postopek

1. Prodajalec je odgovoren, da blago pri prevzemu ni poškodovano. Zlasti prodajalec je odgovoren, da v času, ko je kupec prevzel blago:
• ima blago značilnosti, dogovorjeni med strankami, kot jih je prodajalec ali proizvajalec opisal ali pričakoval, glede na naravo blaga in na podlagi oglasov, ki jih izvajajo,
• je blago primerno za namen, ki ga prodajalec navaja ali za katerega se blago iste vrste običajno uporablja za njihovo uporabo,
• blago ustreza kakovosti ali zasnovi dogovorjenega vzorca, če je kakovost ali zasnova določena v skladu z dogovorjenim vzorcem ali matrico,
• je blago v ustrezni količini, stopnji ali teži;
• blaga v skladu z zahtevami zakonodaje.

2. Kupec si lahko uveljavi pravico iz poškodbe, katera se pojavila na potrošniškem blagu v roku štiriindvajset mesecov po prevzetju blaga.

3. Če je prodano blago, njihova embalaža, navodila, priložena blagu ali oglaševanju v skladu z drugo zakonodajo, označena z obdobjem, za katerega se blago lahko uporabi, se uporabljajo določbe o zagotavljanju kakovosti. Prodajalec se zavezuje, da zagotovi, da je blago primerno za uporabo za običajni namen za določeno časovno obdobje in da ohrani svoje lastnosti.  Če se kupec pravilno pritožil prodajalcu, ni rok za uveljavljanje pravic iz pomanjkljive izvedbe ali garancijskega obdobja, za katerega kupec ne more uporabiti poškodovano blago.

4. Določbe iz prejšnjega odstavka pogojev poslovanja se ne uporabljajo za blago, ki se prodaja po nižji ceni za napako, za katero je bila dogovorjena nižja cena, za nošenje in trganje blaga, ki je posledica njihove običajne uporabe, do blaga, uporabljenega za okvare, ki ustreza stopnji uporabe, ali obrabe, da je blago imelo, ko jih je prevzel kupec, ali, če je to posledica narave blaga. Pravica iz napačnega poslovanja ne pripada kupcu, če je vedel, preden ko prevzel blago, da je blago imelo napake ali če je kupec sam povzročil napako.

5. V primeru poškodbe kupec lahko predloži zahtevek prodajalcu in zahteva zamenjavo za novo blago, popravilo blaga, razumen popust na nakupno ceno ali odstopi od pogodbe.

6. Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe, če ima blago bistveno napako, če ne more pravilno uporabiti postavke zaradi ponavljajočih se napak ali napak po popravilu ali v primeru večjega števila napak blaga.

7. Gre za kršitev prodajne pogodbe, ki jo je stranka, ki krši pogodbo, že poznala ali pa mora ob sklenitvi pogodbe vedeti, da druga stranka ne bi sklenila pogodbe, če bi predvidela kršitev.

8. Pri poškodbi, ki pomeni nematerialno kršitev pogodbe (ne glede na napako, ki je odstranljiva ali ne), je kupec upravičen do popravljenja poškodbe ali razumnega popusta iz nakupne cene.

9. Če je po popravku večkrat prišlo do odstranljive napake (običajno tretji očitek za isto napako ali četrto zaradi različnih okvar) ali če ima blago večje število napak (običajno vsaj tri napake hkrati), ima kupec pravico, da uporabi zahtevo za popust od nakupne cene, zamenjave blaga ali odstopa od pogodbe.

10. Pri zahtevku je kupec dolžan obvestiti prodajalca o pravici, ki jo je izbral. Spreminjanje izbire brez soglasja prodajalca je mogoče le, če je kupec zahteval napako popravila, ki se izkaže za neizbrisno. Če kupec ne izbere svoje pravice do kršitve pogodbe pravočasno, ima enake pravice kot za manjšo kršitev pogodbe.

11. Če popravilo ali zamenjava blaga ni mogoča, lahko kupec ob odvzemu zahteva celotno vračilo nakupne cene.

12. Če prodajalec dokaže, da je kupec vedel ali povzročil blago pred prevzetjem, prodajalec ni dolžan izpolniti zahteve kupca.

13. Kupec ne more zahtevati diskontirane blaga zaradi razloga, zaradi katerega se blago diskontira.

14. Prodajalec je dolžan sprejeti zahtevek v kateri koli ustanovi, v kateri je mogoče sprejeti pritožbo, po možnosti na kraju ali v poslovnem kraju. Prodajalec je dolžan kupcu izdati pisno potrdilo o tem, kdaj je kupec uveljavil pravico, kakšna je vsebina zahtevka in kakšen način ravnanja z zahtevkom kupec zahteva, kot tudi potrditev datuma in način obravnave terjatev, vključno s potrditvijo izvršitve popravka in trajanje pritožbe, ali pisno utemeljitev za zavrnitev zahtevka.

15. Prodajalec ali njegov pooblaščeni delavec bo o reklamaciji odločil takoj, v zapletenih primerih pa v treh delovnih dneh. To obdobje ne vključuje časa, ki ustreza vrsti izdelka ali storitve, potrebne za strokovno oceno napake. Prodajalec je dolžan reklamacijo obravnavati najkasneje v 30 dneh od zahtevka. Rok za rešitev reklamacije začne teči naslednji dan, ki sledi dnevu vložitve reklamacije.  Po preteku tega obdobja se šteje za bistveno kršitev pogodbe in kupec ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe. Za trenutek reklamacije se šteje trenutek, ko se bo volja kupca izrazila (uveljavljanje pravice do nepravilne izvedbe) prodajalcu.

16. Prodajalec v pisni obliki kupca obvesti o izidu zahtevka.

17. Pravica iz napačne izvedbe ne pripada kupcu, če je kupec vedel, preden prevzame blago, da je bilo okvarjeno ali če je kupec povzročil napako sam.

18. V primeru legitimnega zahtevka ima kupec pravico do povračila stroškov, nastalih v zvezi z zahtevkom. To pravico lahko kupec s prodajalcem izvrši v enem mesecu po izteku garancijskega roka, sicer ga sodišče ne mora odobriti.

19. Kupec ima izbiro načina pritožbe.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica